niedziela, 28 czerwca 2015

Wakacyjne tatuaże: złoto srebro czerń


  



Witajcie kochani! W dzisiejszym poście WAKACYJNE tatuaże. Są one hitem tego lata więc i my musiałyśmy sobie takie zrobić:D
Są proste w wykonaniu wystarczy wyciąć wzór jaki najbardziej Wam się podoba odkleić  folię i przykleić tatuaż do czystej suchej skóry. Następnie zwilżamy go wodą możecie użyć mokrej gąbki do mycia naczyń, szmatki lub ręcznika. Po 30 sekundach, delikatnie  i powoli oderwijcie podkład od skóry. Odczekajcie chwilę aż tatuaż wyschnie i  gotowe J Pamiętacie tatuaże z gum do żucia? :D One są tak proste w wykonaniu jak właśnie tamte.



Takie złote, srebrne tatuaże możecie znaleźć w drogeriach ostatnio widziałyśmy w Super Pharmie cały arkusz za 5,99 zł, a wzory są śliczne. Również na allegro znajdziecie dużo różnych wzorów takich właśnie tatuaży a koszt z przesyłką do 10zł. Jeszcze w C&A migły nam przed oczami ale tam już są trochu droższe za 14,99 zł. Na pewno je już widziałyście jak buszowałyście gdzieś po sklepach. :D



Nie wiem jak Wy ale my się zakochałyśmy w takiej biżuterii!
Przepięknie zdobi  ciało, super wygląda na opalonym ciele, także tylko  czekamy na słoneczne dni. Zastępuję bransoletki, naszyjniki. Można zrobić sobie taki tatuaż np. na żebrach, nadgarstkach, plecach i szyi. Idealna biżuteria do stroju a co najważniejsze nie zgubimy jej na plaży, imprezie podczas tańców. Jest lekka nie będziemy jej czuć a wyglądać będziemy super. Łatwa w aplikacji. Jedyny minus jest takim, że się zmyje ale można to zamienić w zaletę ponieważ po zmyciu zmieniamy wzór i będziemy mieć nowy tatuaż. 


Ah zapomniałyśmy dodać, że jak robimy sobie taki tatuaż nie boli, w przeciwieństwie do tatuażu wykonywanego w studiu.

A wy już macie zrobione takie tatuaże? Czy czekacie jak my na słoneczne dni? Dajcie znać chętnie się dowiemy jakie wzory uwielbiacie i czy wolicie złoto czy srebro, a może wolicie tradycyjne czarny wzór?




Zapraszamy Was również na naszego instagrama: KLIK

62 komentarze:

  1. U nas niestety nie możemy ich znaleźć ;/.
    Obserwujemy :)
    http://martynamarikablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówcie na allegro. Duży wybór jest a cena niska 😉

      Usuń
  2. strasznie podobają mi się te tatuaże :)
    są hitem tego lata ^^ gdy tylko je znajdę od razu kupie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak je zobaczyłam to odrazu stwierdziłam musze je mieć :-D. :-*

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się te tatuaże, ale podobnie jak Wy czekam na słoneczne dni aby się trochę opalić, bo jak na razie jestem blada i nie wyglądałoby to atrakcyjnie :)
    Pozdrawiam :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dlatego jeden zrobiłam na próbe a reszta czeka na swoją kolej na te piękne słoneczne dni :D ahh gdzie one są?

      Usuń
  4. śliczne są takie tatuaze, ale nie nosiłabym ich. chcę się właśnie opalić i nie mieć takiego śladu. ale może kiedyś "zrobie" sobie ten czarny
    pytałaś o wspólną obserwacje, ja już i liczę na rewanż ^^
    http://queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narazie na próbe zrobiłam tylko jeden a reszta właśnie czeka aż się opalę ;-)
      Obserwuje :-)

      Usuń
  5. Super są te tatuaże ale nie wiem czy bym się na takie zdecydowała ;)
    Może obserwacja za obserwację? Jeśli tak, zacznij i daj znać w komentarzu :)

    ♥ zapraszam ♥
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie są świetne! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, może obserwujemy? ♥
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar sobie je kupić do sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te tatuaże ;) Muszę sobie kupić!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutki blog :)
    obserwuję i również zapraszam do obserwacji!

    http://heloumama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te tatuaże :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety czegoś takiego nie ma . Ale chętnie poszukam gdzieś na internecie, bo są śliczne! Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie, miło będzie jak wpadniecie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się takie tatuaże :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za tatuazami, ale te wyglądają cudnie <3
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej pytałaś o wspolna obserwacje. Ja juz obserwuje i czekam na rewanz
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam już o tych tatuażach :) Efektownie wyglądają :)
    Obserwuję ! <3 life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne. Mi obiły się gdzieś o ucho, zastanawiałam się gdzie można je kupić, myślała, że tylko na tych chińskich stronkach. Ale od jutra będę poszukiwała u mnie w drogeriach :)
    Zapraszam także do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne sa te tatuaze! Jessica Merdeces czesto je nosi ;)
    Poklikasz w linki w ostatnim poscie? Dla mnie to bardzo wazne, a dla Ciebie to kilka sekund. Postaram sie odwdzieczyc obserwacja! Jesli to zrobisz poinoformuj mnie w komentarzu, niezwlocznie cie zaobserwuje!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Te tatuaże są świetne! Ostatnio własnie zastanawiałam się gdzie mogę je kupić, dziekuję za pomoc! ♥

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie mogę się do nich przekonać. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście te tatuaże są prześliczne :)
    Jednak wolę chyba zrobić z henny :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są te tatuaże. Koniecznie muszę sobie takie kupić, ale niestety nigdzie ich nie widziałam, jak one się tak pięknie prezentują :) Są świetne na wakacje. Extraaaa!
    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Drugi tatuaz na zdjęciu jest świetny! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Konieczne muszę sobie takie kupić na wakacje :)
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi sie podobają, planuję je kupić
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega mi się one podobają! Właśnie chciałam je ostatnio kupić :D
    Super to wygląda :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny tatuaż :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. są świetne ! :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy ten nowy trend :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie coś takiego wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądają świetnie muszę zainwestować;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne są:) te w superpharmie są słabe ale ja swoje kupiłam w Rossmann

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne są te tatuaże! <3

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie cudowne tatuaże.
    Idealne na lato.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. te tatuaże są śliczne!
    pisałaś u mnie o wspólnej obserwacji :) oczywiście! zacznij i poinformuj mnie o tym! :)

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jednak wole prawdziwe tatuaże i przy takich zostane ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. czekam aż mi przyjdą bo zamówiłam sobie ostatnio te tatuaże :)

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie, one ostatnio robią furorę :) Ja dostałam takie w prezencie, ale niestety poniszczyły mi się zanim zrobiłam. Szkoda, bo ładnie wyglądają, może przy okazji sobie kupię ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super wpis! jeszcze nie mam tych tatuaży, ale na pewno kupię bo wyglądają cudownie ♥ najbardziej podobają mi się złote ;3 achh, tatuaże z gum do żucia był super ! :)
    pozdrawiam serdecznie :*
    +Mogłabym Was prosić o poklikanie w linki w nowym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podobają takie tatuaże. Sama kupiłam ostatnio kilka arkuszy za 3 zł :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga i na urodzinowe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne! muszę kupić sobie kilka arkuszy ♥

    jeśli macie ochotę na obs/obs, zacznij, odwdzięczę się tym samym :)
    zapraszam :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładnie odbijają słoneczne światło, najbardziej podobają mi się na plecach
    www.lemonwave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. tatuaże są genialne <3 idealne na wakacyjne wyjazdy czy festiwale !

    flawlessbananaa.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  45. ja znalazłam takie ostatnio w biedronce ;D
    są całkiem fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne sa te tatuaże, estetyczne i oryginalne. Jednak według mnie nadają sie na takie typowe gorące lato a zwłaszcza na plaże. Taki zachodni styl BOHO! :)

    Obserwuje i zapraszam!
    www.strzalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podobają te tatuaże,jest to chyba HIT tego sezonu :)
    Słyszałam,że są również w Empiku jak i Rossmanie po 15 zł więc przy najbliższej okazji będę musiała się tam wybrać :3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś pięknego ! Muszę zakupić sobie taki zestaw i wykorzystać w letnich stylizacjach :)
    wpadnijcie do mnie w wolnej chwili :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne są :) Ja właśnie wczoraj kupiłam i testuję:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow, mialaś szczęście do tej ceny. U mnie najmniej kosztują 15zł...jest ich niezbyt wiele i nie wszystkie mi się podobały. hamsa na ręce najładniejsza :D
    zapraszam do mnie http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń