niedziela, 6 marca 2016

Nowy projekt TRND Monte z dodatkami

  Hej Kochani :*
  Dzisiaj przychodzę do Was z nową kampanią Monte z dodatkami TRND POLSKA w której biorę udział. Kampania ma na celu zapoznanie Nas z nowymi deserami Monte z różnymi dodatkami. Do testowania otrzymałam budżet 80 zł na zakupienie w sklepach 32 deserków Monte z dodatkami (2,49 zł jest to cena sugerowana za sztukę), z czego 16 było dla mnie i rodziny a kolejnych 16 dla znajomych. Po zakupie wgrałam paragon na stronie TRND i po tygodniu pieniądze wrócą mi na konto. Do wyboru jest 8 różnych smaków deserków: 
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.

  

Desery Monte z dodatkami zakupiłam w sklepie Kaufland i akurat była promocja, kosztowały 1,88 zł za deserek. Ucieszyłam się bardzo, ponieważ mogłam zakupić więcej sztuk jak 32, jednak nie było wszystkich smaków i kupiłam za kwotę 60 zł 31 sztuk. Resztę smaków kupiłam w sklepie Lewiatan tam również była promocja na desery Monte i za kwotę ok 17 zł kupiłam kolejne 9 deserów Monte z dodatkami, więc super.

  W zestawie startowym otrzymałam książeczkę "Twoje badanie opinii", w której moi znajomi po rozmowie wypełniali stronę z informacjami min. jakie odnieśli wrażenie na temat projektu oraz czy planują zakupić deser Monte z dodatkami w przyszłości.


 Jestem bardzo zadowolona z projektu, ponieważ jestem łasuchem i kocham Monte. Deserki bardzo mi smakowały. Moim faworytem jest: Monte Cappucino Balls, uwielbiam go. 
 Serdecznie Wam polecam desery Monte z dodatkami, koniecznie je spróbujcie posmakują małym jak i dużym łasuchom. To tyle na temat tej "małej" słodyczy i projektu TRND. Widzimy się w następnym poście, który już za niedługo. :)
BUŹKA MEG :*






8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis :) Również biorę udział w projekcie i mam możliwość testować tyle wspaniałości :D Według mnie też najsmaczniejsze jest Monte Cappucino! Strzał w dziesiątkę według mnie :D Na drugim miejscu dla mnie jest Monte Crunchy :D Pozdrawiam i zapraszam do przeczytania mojego postu o projekcie: http://kosmetycznieorazekonomicznie.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
    Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
    Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte.
    Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)
    Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu.
    Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

    Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

    Następne było Monte Cherry.
    Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

    Monte Choco Flakes
    Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

    Monte Waffl e Sticks
    Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

    Monte Choco Balls
    To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

    Monte Cookies
    Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

    Monte Cacao Cookies
    Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

    Monte Cappuccino Balls
    Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

    Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
    Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
    Polecam wszystkim Monte.

    OdpowiedzUsuń
  3. Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
    Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
    mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
    Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to szczęście, że dostałam się do kampanii Monte.
    Z Monte spotkałam się już dzieciństwie i od razu je pokochałam.
    Teraz mam szanse odkrywać je na nowo w 8 nowych smakach:

    – Monte Cherry,
    – Monte Cookies,
    – Monte Crunchy,
    – Monte Choco Balls,
    – Monte Cappucino Balls,
    – Monte Cacao Cookies,
    – Monte Choco Flakes,
    – Monte Waffle Sticks.

    Razem z moim narzeczonym, jednogłośnie stwierdziliśmy, że Monte Cherry to największy strzał w dziesiątkę. Pyszny smak deseru połączony z orzeżwiającym smakiem wiśni… Pełna rozkosz

    Natomiast w pracy, szczęsliwe osoby które mogły razem ze mną zasmakować deseru, stwierdziły, że najbardziej im smakuje Capuccino Balls.

    Uważam, że każdy znajdzie w Monte coś dla siebie, na wszystkie pozytywne chwile w życiu

    #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  5. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również miałam przyjemność testowania monte. Nasz faworyt to monte cherry i monte cookies. Jesteśmy zachwyceni. Monte w nowej odsłonie - każdy musi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł Monte, firma bez wątpienia się rozwija, ale ja pozostałabym chyba przy oryginalnym smaku i nie wprowadzała dodatków :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń