środa, 22 lipca 2015

Jak radzić sobie z kosmetycznymi defektami okolicy wokół oczu?

Skóra w okolicy oczu jest znacznie cieńsza,delikatniejsza, pozbawiona mięśni mimicznych. Jej grubość to zaledwie 0,5 mmm, jest pozbawiona podściółki tłuszczowej, trudna w pozbyciu się zmarszczek, dlatego trzeba zastosować odpowiednią pielęgnacje, żeby oczy i skóra wokół nich była zdrowa i piękna...Jednak nie każdy jest idealny i wiele kobiet boryka się z problemami właśnie tej części twarzy.Tutaj macie recenzje żelu pod oczy KLIK WymieniMY 3 najczęściej pojawiające się problemy. Pierwsze z nich to:
1.OPUCHNIĘTE POWIEKI
Spowodowane są zaburzeniami w układzie limfatycznym np. zła pozycja snu. Żeby zminimalizaować obrzęk lub całkowicie się go pozbyć zalecana są zimne kompresy, maseczki na okolice oczu, autodrenaż, używanie produktów które mają w swoim składzie
- bluszcz
- skrzyp polny
- lipę
- kasztanowiec
- arnike górską
- pochodne kofeiny
2.SIŃCE WOKÓŁ OCZU
Spowodowane na skutek zmęczenia, bezsenności,złej diety,choroby, najczęściej jednak to cecha wrodzona związana z rodzajem cery. Sama posiadam sińce odkąd pamiętam więc raczej to będzie cecha wrodzona :( Na szczęście można to zakamuflować odpowiednim korektorem :) lub używać kosmetyków, które mają w swoim składzie:
-kofeinę
-zieloną herbatę
guaranę
-kasztanowiec zwyczajny
-arnike górską
-kwiat śliwy tarniny
-miłorząb japoński
3. ZACZERWIENIENIE,PIECZENIE,ŁZAWIENIE
Spowodowane jest to przede wszystkim przebywaniem w suchych klimatyzowanych,zadymionych pomieszczeniach,czytaniem po nocach, dużym stresem, paleniem papierosów a także piciem kawy.Najlepszym rozwiązaniem będzie używanie zabiegów chłodzących,masek algoplastycznych z wodą a także używanie produktów zawierających w składzie:
-ziele świetlika
-chaber bławatek
-rumianek
-kwiat nagietka
- okłady z zimnej czarnej herbaty
Mamy nadzieję, że ten post się przydał chociaż troszkę :)


14 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post :) Ja mam często cienie pod oczami co czasami mnie bardzo denerwuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam straszne cienie pod oczami, więc na pewni skorzystam.
    Co powiecie na wspólną obserwację? Zacznijcie i dajcie znać.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomógł mi ten post! Wspaniały post ;)
    Mogłybyście poklikać u mnie?- za wszystko się odwdzięczam :)
    Zapraszam na rozdanie- seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nienawidzę moich sińców pod oczami. Bardzo fajny, ciekawy post :)
    Zapraszam na mojego bloga Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  5. Także mam since wokół oczu i czasem bardzo mnie to irytuje.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno czegoś spróbuję !

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga. Będę zaglądać częściej! :)

    Zapraszam do siebie. http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :)
    Poklikałabyś ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/07/dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :) zachecam do zobaczenia mojego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest taki fajny jak twój , ale nie najgorszy , może zaobserwujesz http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o kilku rzeczach nie wiedziałam, także dobrze wiedzieć, zwłaszcza, że ostatnio mi oczy łzawią.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Tówj bloga - rewelacja !
    oby tak dalej kochana :*
    pozdrawiam!

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  13. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić dobry fotel do pedicure, frezarka kosmetyczna do salonu i parafina kosmetyczna do rąk. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń